H ιστοσελίδα συμμετέχει στη Διαμαρτυρία των Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ)

Οι καθηγητές Πληροφορικής αγωνιζόμαστε ενάντια στην απαξίωση - υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών Πληροφορικής στο Δημόσιο Σχολείο όπου πρόσφατα μεθόδευσε το ΥΠΕΠΘ και απαιτούμε:

  1. Οι αναθέσεις μαθημάτων ΚΑΙ για τα μαθήματα τα σχετικά με την Πληροφορική να γίνονται με βάση το γνωστικό αντικείμενο του πτυχίου και μόνο.
  2. Ο αριθμός μαθητών ανά καθηγητή στα εργαστηριακά μαθήματα να γίνει δώδεκα (12) ΚΑΙ για τα μαθήματα Πληροφορικής και όχι δεκαεπτά (17) όπως τώρα κατ' εξαίρεση ορίζει η νέα εγκύκλιος.
  3. Ισονομία για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής με τρίωρη μείωση ωραρίου ΚΑΙ για το ΣΕΚ.

http://www.PetitionOnline.com/pekap192/petition.html

Κυριακή, Απριλίου 10, 2005

...μονάχος χάραμα

03:40

…τώρα ποιος αστερισμός να σημαδεύει την καρδιά σου…γιατί να μη με ξυπνάς με τα φιλιά σου…

γιατί να πάω για ύπνο αφού δε θα ξυπνήσω δίπλα σου;;;

στο μυαλό μου συνέχεια η μελωδία και οι στίχοι του Βασίλη…

Δε θα 'ταν σήμερα Δευτέρα
αν δε ξυπνούσαμε μαζί
Δε θα 'χε όνομα η μέρα
αν δεν της έδινες εσύ

Δε θα 'ταν η βροχή να πέφτει
αν δεν μας έβρεχε μαζί
δε θα 'χα εικόνα στο καθρέφτη
αν δεν με κοίταζες εσύ

Δε θα 'ταν τ' όνειρο δικό μου
αν δεν κοιμόμαστε μαζί
δε θα 'χε φως το γόητρο μου
αν δεν με φώτιζες εσύ

Δε θα 'ταν η φωνή δική μου
αν δεν μιλούσαμε μαζί
δε θα 'χε ιδρώσει η μουσική μου
αν δεν την άκουγες εσύ

Όσα τραγούδια...

1 Comments:

Blogger ka8y said...

monaxos, alla oxi monos...

12:25 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home