H ιστοσελίδα συμμετέχει στη Διαμαρτυρία των Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ)

Οι καθηγητές Πληροφορικής αγωνιζόμαστε ενάντια στην απαξίωση - υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών Πληροφορικής στο Δημόσιο Σχολείο όπου πρόσφατα μεθόδευσε το ΥΠΕΠΘ και απαιτούμε:

  1. Οι αναθέσεις μαθημάτων ΚΑΙ για τα μαθήματα τα σχετικά με την Πληροφορική να γίνονται με βάση το γνωστικό αντικείμενο του πτυχίου και μόνο.
  2. Ο αριθμός μαθητών ανά καθηγητή στα εργαστηριακά μαθήματα να γίνει δώδεκα (12) ΚΑΙ για τα μαθήματα Πληροφορικής και όχι δεκαεπτά (17) όπως τώρα κατ' εξαίρεση ορίζει η νέα εγκύκλιος.
  3. Ισονομία για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής με τρίωρη μείωση ωραρίου ΚΑΙ για το ΣΕΚ.

http://www.PetitionOnline.com/pekap192/petition.html

Πέμπτη, Απριλίου 21, 2005

τα χάπια μουυυυυυυυυυυ....

Μόλις συνειδητοποίησα πως κάνω λάθος στη δοσολογία κάτι χαπιών που παίρνω... Συγκεκριμένα δε ξέρω πώς μου κάθισε αλλά είχα την εντύπωση ότι έπρεπε να τα παίρνω 3 φορές την ημέρα ενώ τελικά έπρεπε μόνο πρωί-βράδυ... Λύθηκε το μυστήριο γιατί λιώνω στον ύπνο εδώ και δύο μέρες... Δυστυχώς το κατάλαβα λίγο αργά... zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

6 Comments:

Blogger ka8y said...

Και λέω και εγώ.. τι μου το ταίζουνε και ταβλιάζετε...

Απο αύριο σε θέλω ξύπνιο, ΑΚΟΥΣ?

4:23 μ.μ.

 
Blogger Fantus The Firedragon said...

....zzzzzzzzzzzzzzzzzz.......

5:01 μ.μ.

 
Blogger ka8y said...

Πυροδρακουλίνι μου έρχομαι. Τα στρίμωξα όλα στην τσάντα. Μία είναι μη ν μου ανησυχείς. Σε λίγες ωρίτσες θα είμαι εκεί. Κοίτα μην σε πάρει ο ύπνος και δεν έρθεις να με παρεις...

χιχιχι

Σε φιλώ!

4:34 μ.μ.

 
Blogger Ttallou said...

Γιατί αργά; Μήπως κοιμήθηκες σε στιγμές που δεν έπρεπε;

4:48 μ.μ.

 
Blogger Fantus The Firedragon said...

τι θα πει "δεν έπρεπε"; κάθε στιγμή, είναι στιγμή για ύπνο...:P

8:25 μ.μ.

 
Blogger ka8y said...

να μου κοιμάσαι και να σε χαζεύω...

Και να είμαι η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο όλο...

8:02 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home